سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۲

اخبار

برگزاری همایش سلامت در منطقه یک عملیات انتقال گاز کشور

دکتر سید محمود فاطمی : عمل به توصیه های خودمراقبتی باعث توانمندی مردم در مقابل حوادث و بیماری ها می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته سلامت همایش علمی - آموزشی سلامت در سالن همایش های منطقه یک عملیات انتقال گاز کشور برگزار شد.

در این همایش دکتر سید محمود فاطمی به عنوان سخنران ضمن تشریح اهمیت بهداشت در سلامت جامعه و شعار امسال سازمان بهداشت جهانی مبنی بر پوشش همگانی سلامت ، هفته سلامت را آیینه فعالیت های سیستم بهداشت و درمان و سلامت کشور در طول سال دانست و گفت : هفته سلامت فرصتی است تا فرهنگ زندگی سالم را همگانی کنیم و از ریسک فاکتورهای زندگی فاصله بگیریم.

معاون دارو و درمان بهداشت و درمان منطقه آغاجاری به توصیه های خودمراقبتی اشاره کرد و اظهار داشت : عمل به توصیه های "خودمراقبتی" باعث توانمندی مردم در مقابل حوادث و بیمار ی ها می شود.

وی به طور ویژه به دیابت و آسم به عنوان دو بیماری خطرناک پرداخت و ضمن برشمردن توصیه های بهداشتی در جلوگیری از بروز این دو بیماری "خودمراقبتی"  را در کنترل و مهار این دو بیماری بسیار تاثیرگذار ذکر کرد.

گفتنی است در حاشیه این همایش ، ایستگاه سنجش سلامت برپا گردید و شرکت کنندگان در همایش از لحاظ قند خون ، فشار خون و ... مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

منطقه یک 12

 

سلامت

 

منطقه یک 15

منطقه یک 14

 

منطقه یک 6

 

 

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۷:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید